Endring OPPSTARTSLEIR: leiren er flyttet til Danmark❗️

Postet av Ski Svømmeklubb den 19. Jun 2020

Styret besluttet denne uken å flytte oppstartsleiren for Ski SK fra Sverige til Danmark som følge av uvisshet ved Covid-19. Vi skal til Nørresundby Idrætscenter, Danmark fra 8. til 14. august.🏊‍♂️🏊‍♀️

Påmelding innen mandag 22. juni! Pris NOK 5300 pr/pers, depositum kr 2000 (innbetales innen sommerferien, faktura blir tilsendt).

Detaljer om leiren:

🛳   Color Line Superspeed Larvik – Hirtshals t/r

🚌    Buss Hirtshals – Nørresundby t/r

🏠    Opphold 6 netter på Nørresundby Idrætscenter

🍲🥛Helpensjon (3 måltider daglig)

🏊‍♂️   To økter daglig i 50 m basseng

🏋️    Bruk av styrketreningsfasiliteterFor mer info om idrettssenteret: https://www.ior.no/reise/treningsleirer/norresundby-idraetscenter/

Dette er oppstartsleir kun for Ski SK uten samarbeid med andre klubber.

Oppstartsleiren er tilpasset alle aldersgrupper, men svømmerne må ha modenhet til å føle seg trygge hjemmefra.

Vedr reise til og fra Larvik håper vi at foreldre/foresatte kan kjøre privatbil, og at svømmere kan sitte på med andre om de har behov for transport. Vi vil koordinere dette.

Vi ber om påmelding til e-post til: kontakt.skisk@outlook.com

For de av dere som allerede er påmeldte, det er fint hvis dere bekrefter at dere blir med til Danmark.