Publikumsbad åpent!

Postet av Ski Svømmeklubb den 21. Mai 2021

Publikumsbading fra og med tirsdag 25. mai!

Vi er så glade for å kunne åpne igjen! Vi vil gjøre vårt ytterste for at alle får en god og trygg besøksopplevelse og vi følger kommunens anbefalinger og regler vedr COVID-19. For åpningstider, se her. Det er pålagt besøksregistrering ved begge bad. Dvs at ved ankomst må man scanne en QR-kode med sin mobil og registrere sitt besøk. Dette er for å kunne gjennomføre en eventuell smittesporing. Dette er tiltak som er pålagt svømmeklubben av kommunen for å kunne holde åpent bad. Dersom man ikke får registrert seg via mobil vil kassevakt på badet være behjelpelig med registrering.

Vi oppfordrer alle besøkende om å benytte håndsprit både ved ankomst og når man forlater badene.

Alle berøringsflater blir vasket før og etter badets åpningstider samt under åpningstiden. Garderobe og dusjer kan benyttes. Badstuene holdes stengt. Vi ber publikum om å bruke munnbind i inngangsparti og garderobene samt praktisere minst 1 m avstand, ikke klemme/håndhilse og ellers holde god hygiene/sprite hender.

Hold deg hjemme dersom du føler deg syk, har mistanke om smitte, har symptomer på luftveisinfeksjon eller sitter i karantene. Takk!